Zwroty i reklamacje
W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
W celu zwrotu towaru należy wypełnić Formularz odstąpienia od umowy, a następnie odesłać go za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: info@shaman.pl lub tradycyjnie na adres siedziby sprzedawcy, tj.: ul. Długa 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Po otrzymania formularza skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy otrzymanie formularza i rozpoczęcie procedury zwrotu towaru. Towar powinien zostać odesłany niezwłocznie, nie później niż 14 dnia od dnia otrzymania zamówienia. Więcej informacji dot. zwrotów znajdziesz w Regulaminie (11. Prawo do odstąpienia od umowy).
Moja przesyłka została uszkodzona - w jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres magazynu:
SHAMAN Joanna Śniegocka
ul. Długa 23
63-400 Ostrów Wielkopolski
Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.