Koszyk:

BRAK POMYSŁU NA PREZENT ŚWIĄTECZNY? PODARUJ BLISKIM ZDROWIE, SPRAWDŹ ZESTAWY SUPLEMENTÓW

Najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA I LOGOWANIE


1. W jaki sposób mogę dokonać rejestracji?

Rejestracji możesz dokonać tutaj. Dane wymagane podczas rejestracji to: imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Możesz też zapisać się do naszego newslettera, aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami i promocjami.

2. Czy rejestracja jest konieczna, aby móc złożyć zamówienie?

Nie. Możesz złożyć zamówienie bez dokonywania rejestracji, jako Gość.

3. Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj, aby ustawić nowe.

4. W jaki sposób mogę zmienić dane, które podałam/łem podczas rejestracji?

Aby zmienić swoje dane, zaloguj się i wejdź w Moje konto.

LINK

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać:

  • poprzez naszą stronę internetową,
  • telefonicznie pod numerem: +48 664377705,
  • mailowo: info@shaman.pl.

2. Złożyłam/łem zamówienie, ale nie dostałem potwierdzenia zamówienia na podany adres mailowy. Co mam zrobić w tej sytuacji?

Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymałaś/łeś potwierdzenia złożenia zamówienia na swój adres mailowy, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami pod adresem info@shaman.pl.

3. Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Polski. Aktualnie nie ma możliwości wysłania zamówienia poza terytorium Polski.

4. Czy muszę posiadać konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie musisz zakładać konta, możesz złożyć zamówienie jako Gość.

5. Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, prosimy skontaktuj się z nami pod adresem info@shaman.pl podając numer zamówienia.

6. Czy mogę zmienić coś w złożonym zamówieniu?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.

7. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie oferujemy odbioru osobistego towaru - zapewniamy jednak duży wybór metod wysyłki oraz darmową dostawę od 199 złotych.

WYSYŁKA I DOSTAWA

1. Jakie są koszty i metody wysyłki?

Aby zobaczyć dostępne metody wysyłki i ich koszty, wejdź na stronę Dostawa.

2. Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie oferujemy odbioru osobistego towaru - zapewniamy jednak duży wybór metod wysyłki oraz darmową dostawę od 199 złotych.

4. Jaki jest czas wysyłki i dostawy zamówienia?

Czas wysyłki zależy od zamówionych produktów. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę Dostawa.

METODY PŁATNOŚCI

1. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Oferujemy dogodne metody płatności. Składając zamówienie w naszym sklepie zamówienia opłacić można:

  • z góry (przed odbiorem zamówienia) - za pośrednictwem systemu Tpay (przelew elektroniczny, płatność mobilna BLIK) lub Dotpay (płatność kartą płatniczą Visa, Mastercard, Maestro),
  • z góry - tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe (wybierając tę metodę płatności prosimy wpisać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie),
  • z dołu - przy odbiorze przedmiotu zamówienia.

2. Wybrałam/łem przelew tradycyjny - gdzie znajdę dane do przelewu?

Numer konta do przelewu tradycyjnego znajdziesz w zakładce Kontakt. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

3. Wybrałam/łem płatność przelewem online, która się nie powiodła - co zrobić?

ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA PRODUKTÓW

1. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?

Aby zwrócić zamówione produkty, prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, a następnie o odesłanie go pocztą elektroniczną na adres e-mail: info@shaman.pl lub pocztą tradycyjną na adres: SHAMAN Joanna Śniegocka, ul. Długa 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

2. Czy mogę zwrócić zamówione produkty osobiście w siedzibie sklepu?

Zwracane produkty należy odesłać na adres naszej siedziby: SHAMAN Joanna Śniegocka, ul. Długa 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Nie ma możliwości zwrócić ich osobiście.

3. Czy mogę odesłać produkty przy pomocy przesyłki pobraniowej?

Przesyłka ze zwróconymi produktami powinna zostać opłacona przez nadawcę. W przypadku odesłania towaru do Sprzedawcy za pośrednictwem usługi “za pobraniem”, Sprzedawca odliczy poniesiony koszt odebrania przesyłki i potrąci tę kwotę od wartości zwrotu należności w związku z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy.

4. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za zwrócone produkty?

Zwrot kwoty za zwrócone produkty powinien nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania poprawnie wypełnionego Formularza odstąpienia od umowy.

5. Moja przesyłka została uszkodzona - w jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres magazynu: SHAMAN Joanna Śniegocka, ul. Długa 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.

KONTAKT

1. W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Możesz się z nami skontaktować poprzez: